Τα mydata επιτρέπουν την διόρθωση παραστατικών που έχουν πάρει ΜΑΡΚ και την επαναδιαβίβασή τους, θα πρέπει όμως να προσέχουμε τα 6 βασικά στοιχεία που αποτελούν το Uid της σύνοψης και ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να επεξεργαστούν όταν κάνουμε διόρθωση τιμολογίου.
- 1) ΑΦΜ εκδότη / ΑΦΜ αντισυμβαλλόμενου (δεν επιτρέπετε διόρθωση αφμ)
- 2) Α/Α Εγκατάστασης εκδότη (Κεντρικό / Υποκατάστημα)
- 3) Τύπος παραστατικού (1.1 Τιμολόγιο Πώλησης , 2.1 Τιμολόγιο Παροχής , κλπ )
- 4) Σειρά ( ΑΠΛ , ΤΠΥ , ΤΙΜ , κλπ )
- 5) Α/Α παραστατικού.
Σε περίπτωση λάθους σε ένα από τα προαναφερόμενα ΠΡΕΠΕΙ να ακυρωθεί / εκδοθεί πιστωτικό και να εκδοθεί νέο παραστατικό .
Διαδικασία για Επεξεργασία η Διόρθωση τιμολογίου mydata με ΜΑΡΚ λόγω λάθους
Από το μενού “παραστατικά” -> “αναζήτηση” επιλέγετε το παραστατικό που επιθυμείτε να κάνετε διόρθωση και την επιλογή μεταβολή από της ενέργειες .

Διόρθωση χαρακτηρισμών mydata και διόρθωση παραστατικού
Μπορεί η Επιχείρηση να διαβιβάσει αρχικό χαρακτηρισμό συναλλαγών για όλους τους Τύπους Παραστατικών και σε δεύτερο χρόνο να τον διορθώσει; Έως πότε και με ποιους τρόπους;

Ναι μπορεί, αλλά σε κάθε περίπτωση η νέα διαβίβαση πρέπει να γίνει έως την υποβολή της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος του φορολογικού έτους που αφορά.
Για οποιαδήποτε ερώτηση η απορία για την ηλεκτρονική τιμολόγηση μπορειτε να μπείτε και στην ομάδα μας