Πως Nα Ξεκινήσεις Να Βγάζεις Χρήματα Με Timologic Affiliate Marketing
Για να ξεκινήσεις να βγάζεις χρήματα ως Timologic affiliate συνεργάτης πρέπει να έχεις την δική σου ιστοσελίδα, blog, ή προφίλ σε social media σχετικά με το αντικείμενο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και να κάνεις την εγγραφή σου σαν συνεργάτης δωρεάν εδώ .
Ως συνεργάτης μας, ενσωματώνετε στον ιστότοπο η ιστοσελίδα σας την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Timologic widget που απευθύνεται στους πελάτες και σε αντάλλαγμα κερδίζετε προνομιακή προμήθεια για κάθε εγγραφή που πραγματοποιείται μέσα από αυτόν.
Βελτιώνουμε διαρκώς και ανανεώνουμε την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης μας για να διασφαλίζουμε ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία και κάνει αυτό το οποίο πρέπει για να είναι ικανοποιημένη οι πελάτες μας
Με αυτό, όποιος προωθεί το Timologic κερδίζει μια προμήθεια από τα κέρδη.
Ο Affiliate προωθεί το Timologic online με διάφορους τρόπους. Αναλυτικότερα:
- Μπορεί να έχει ένα banner η την εφαρμογή με widget whitelabel στην ιστοσελίδα του του.
- Μπορεί να έχει blog, στο οποίο να γράφει άρθρα που παρουσιάζουν και διαφημίζουν το Timologic ή κάνουν έμμεσο marketing προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές και tips πάνω σε αυτόν τον κλάδο.
- Timologic affiliate συνεργάτης μπορεί να γίνει επίσης και κάποιος που διατηρεί σελίδα στο Facebook ή κάποιο account σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
- Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει η στρατηγική του πολυεπίπεδου μάρκετινγκ της Timologic, είναι ότι προσφέρει εισόδημα μακράς διάρκειας.
Timologic Revenue Sharing (REVSHARE): Το είδος αυτό καμπάνιας Affiliate Marketing είναι δημοφιλές σε κερδοφόρες online εφαρμογές που δεν πραγματοποιούν απλώς συγκεκριμένες πωλήσεις, αλλά παρέχουν συνεχείς συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα το Timologic. Το Timologic μοιράζεται ένα ποσοστό (35%) των κερδών του με τον affiliate συνεργάτη κάθε μήνα και οι επαγγελματίες πελάτες παραμένουνε στο πρόγραμμα για αρκετά χρόνια .
Η εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης του Timologic είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει με τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη χρήση των προϊόντων μας.